20 MINUTERS TRÄNINGSPASS UTAN KRÅNGEL

20 minuter med anpassade funktionella styrkeövningar och EMS-impulser gör att du får snabba resultat och är i full kontroll. 


Så här enkelt kommer du igång:



BOKA TID

Hitta 20 minuter i kalendern och boka. Snabbt, digitalt och enkelt på Bokadirekt via länken nedan eller i menyn. 


KOM SOM DU ÄR

Du tränar barfota eller i strumpor. Kläder, funktionsdräkt, handduk och duschartiklar finns i studion och ingår.


FAQ


TRÄNA 

20 minuter med kroppsvikt och EMS-impulser. Tränaren anpassar effekt och program efter dina förutsättningar.


FÖRSTA GÅNGEN

Boka ditt startpaket där två träningstillfällen och personlig tränare ingår. 

1. UPPSTARTSSAMTAL        

Vi börjar med en hälsodeklaration och går igenom mål och förväntningar.

2. UPPKOPPLING OCH ANPASSNING

Du får kläder, EMS-dräkt och anpassar vi muskelstimulansen för varje individuell muskelgrupp.

3. TRÄNING                

Det tar cirka 45 minuter vardera tillfälle. Första träningen varar 15 minuter. Andra tillfället kör du ett fullt pass om 20 minuter. Det behöver gå minst 5 dagar mellan passen.

Därefter lägger vi upp en plan efter dina önskemål. Du bokar snabbt och enkelt våra pass hos Bokadirekt via knappen nedan. 

TIPS FÖR BÄSTA RESULTAT

Din livsstil påverkar i hög utsträckning dina resultat. Kost, vila och andra livsstilsfaktorer har stor betydelse för din utveckling.

FYLL PÅ OCH VILA

Du behöver mycket vatten under timmarna före och efter träningen. Energi före och protein efteråt boostar effekten.
Vila från tung styrketräning 48 timmar efter ditt EMS-pass!
Träna bara om du känner dig fullt frisk!

EN GÅNG I VECKAN RÄCKER

För bra resultat, träna en gång per vecka, gärna i kombination med annan fysisk aktivitet.
Vill du boosta din träning under en period eller uteslutande tränar hos oss kan du med fördel träna två gånger per vecka.